Wil je graag starten met improvisatietheater? Tijdens deze bootcamp leer je de belangrijkste basistechnieken in 1 dag!
- Wil je meer vertrouwen krijgen in je eigen creativiteit?
- Wil je minder nadenken en meer doen?
- Wil je leren om met meer gemak op het podium te staan?
- Lijkt het je leuk om met een groep enthousiaste mensen wekelijks theater te improviseren?
Mensen denken vaak dat je heel origineel, snel of grappig moet zijn om te kunnen improviseren…
Dat is gelukkig niet waar, maar als je dat denkt, dan zit je jezelf wel in de weg om vrijuit te improviseren!
Daarom oefen je bij Impro om met een positieve blik en vanuit een ontspannen, speelse houding te kijken naar alles wat er ontstaat in het moment. Je leert te vertrouwen op je eigen impulsen en op die van de ander.
Juist door niet grappig of origineel te willen zijn, maar goed samen te werken met je medespeler, maak ook jij in no-time ‘theater uit het niets’. En onthoud: fouten maken mag/moet!
De workshop in het kort
- Datum: zondag 9 maart 2025
- Tijd: 10.00-17.00u
- Locatie: Troeba Theater & Training/Centrum Solis, Fort Willemweg 28, 6219 PB Maastricht (gebouw van Schetters Piano’s)
- Trainer: Jeroen Tessers
- Investering: €89,- incl. 21% BTW (studenten €69,-)
Dit zeggen mensen die een hele cursus volgden bij Troeba
Over de trainer
Jeroen Tessers is al sinds 2006 actief bezig met improvisatietheater. Samen met zijn medespelers van ‘Een Ander Team’ won hij in 2014 het Nederlands Studentenkampioenschap Theatersport (NSK) en met hetzelfde team stond hij in 2016 in de finale van het Nederlands Theatersport Toernooi (NTT).
Hij volgde opleidingen tot improvisatieacteur en improvisatietrainer aan de Improacademie van Andre Besseling in Amsterdam. Sinds 2010 heeft Jeroen aan meer dan 20 theatergroepen in Nederland improvisatielessen gegeven.
Je krijgt z.s.m. na aanmelding via onderstaand formulier een reactie. Bij sommigen belandt deze bevestiging in de spambox, houd deze dus in de gaten na je aanmelding!
Leveringsvoorwaarden & privacyverklaring
Leveringsvoorwaarden open inschrijving
Door je in te schrijven voor een cursus, training of workshop ga je een bindende overeenkomst met ons aan. Hieronder vind je alle leveringsvoorwaarden die betrekking hebben op deze overeenkomst.
Waar hieronder wordt gesproken over ‘cursus’, wordt ook ‘training’ en ‘workshop’ bedoeld.
1. Inschrijving
• Je schrijft je altijd in voor een specifieke uitvoering van een cursus (bijv. ‘Cursus Impro najaar, 7 woensdagavonden vanaf 4 september t/m 16 oktober 2024’). We vermelden het moment waarop en de plaats waar we de cursus uitvoeren op de website, op het inschrijfformulier en in de bevestigingsmail.
• Je schrijft je in voor een cursus door het inschrijfformulier in te vullen en te versturen via onze website. Wanneer we je inschrijfformulier ontvangen, mailen we je zo snel mogelijk een bevestiging van ontvangst.
2. Vragen
• Voor vragen over ons aanbod of over de administratieve afhandeling van je inschrijving kun je ons bereiken op 06 16 67 39 90 of op info@troeba.nl.
• We zullen je vragen binnen een termijn van 1 week beantwoorden (m.u.v. van de kerst- en zomervakanties van regio Zuid, dan kan het langer duren).
3. Bedenktijd
• Na je inschrijving heb je een bedenktijd van 14 dagen waarin je kosteloos mag annuleren. Daarna wordt je inschrijving automatisch definitief.
• Deze bedenktijd geldt ook indien de deelnemer de cursus boekt en het bedrijf of werkgever deze betaalt. Indien het bedrijf het contract sluit, geldt geen bedenktijd.
• Binnen een periode van 14 dagen vóór de start van de cursus geldt een verkorte bedenktijd van 3 dagen.
4. Annuleren na afloop van de bedenktijd
• Wanneer de bedenktijd afgelopen is, rekenen we op je deelname aan de cursus waarvoor je je ingeschreven hebt. We gaan verplichtingen aan met de cursuslocatie en eventuele gastdocenten en weigeren andere geïnteresseerden de toegang wanneer de groep vol zit. Daarom brengen we bij annuleren na afloop van de bedenktijd kosten in rekening.
Periode | Kosten |
tot 2 maanden voor aanvang | 10% van de overeengekomen prijs |
tussen 2 maanden en 1 maand voor aanvang | 20% van de overeengekomen prijs |
tussen 1 maand en 2 weken voor aanvang | 30% van de overeengekomen prijs |
tussen 2 weken en 2 dagen voor aanvang | 50% van de overeengekomen prijs |
Vanaf 2 dagen voor aanvang (dus ook tussentijdse beëindiging) | 100% van de overeengekomen prijs |
5. Overmacht
• Als je moet annuleren vanwege ziekte, een ongeluk of een sterfgeval in de naaste omgeving overleggen we hoe we dat zo kunnen oplossen dat het voor beide partijen redelijk voelt.
• Een overvolle agenda geldt niet als overmacht.
6. Verschuiven na afloop van de bedenktijd
• Verschuiven van een inschrijving na afloop van de bedenktijd komt feitelijk neer op annuleren plus herinschrijven. In principe ben je ons dan annuleringskosten schuldig. We maken een uitzondering als je ingeschreven staat voor een cursus waarvoor ook een wachtlijst bestaat. We gaan dan onderzoeken of we iemand van de wachtlijst in jouw plek kunnen inschrijven.
• Vinden we iemand van de wachtlijst om jouw plek in te nemen, dan verschuiven we je inschrijving naar een volgende keer dat we de cursus verzorgen.
• Je betaalt wel al de factuur voor de cursus waarvoor je oorspronkelijk ingeschreven stond. Uiteraard betaal je geen tweede keer voor de cursus waarnaar je doorgeschoven bent.
7. Cursusmateriaal
• Al het eventuele cursusmateriaal dat we uitdelen tijden de cursus wordt automatisch van jou. Dit geldt voor hand-outs, oefeningen, feedbackformulieren, etc.
• Op alle studiematerialen die we zelf gemaakt hebben, rust het auteursrecht van Jeroen Tessers. Je mag het kopiëren voor eigen gebruik zolang je de bron duidelijk vermeldt. Delen via social media mag uitdrukkelijk niet.
8. Betaling
• We zetten de factuur standaard op jouw naam. Je bent zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling.
• Wanneer je daarom vraagt, zetten we de factuur op een andere naam, bijvoorbeeld van je werkgever of op naam van je eigen bedrijf. Ook dan ben je zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling.
• Wanneer je wilt, kunnen we een betalingsregeling afspreken.
9. Te weinig deelnemers
• We mogen een cursus zonder verdere gevolgen afzeggen als er minder dan 8 deelnemers zijn.
• Wanneer we een cursus afzeggen, laten we je dat minstens 1 week van tevoren weten.
• Wanneer we een cursus afzeggen, vervallen je betalingsverplichtingen. Als je de factuur al betaald hebt, krijg je je geld terug.
10. Trainer of locatie niet beschikbaar
• Als op de dag van de cursus een trainer of de locatie niet beschikbaar is, doen we er alles aan om een vervangende trainer of locatie te vinden binnen een straal van 25 kilometer. Als dat niet lukt, krijg je je geld terug.
• We zijn niet verantwoordelijk voor vervolgschade die ontstaat doordat een trainer of locatie niet beschikbaar zijn op de dag van de opleiding of training.
11. Privacy
• Alle informatie die we van je ontvangen, behandelen we strikt vertrouwelijk. Dat geldt voor je persoonsgegevens en computergegevens, maar ook voor andere informatie die je mondeling of schriftelijk deelt tijdens het verloop van een cursus.
• In de privacyverklaring hieronder lees je welke gegevens we van je verzamelen en hoe we daarmee omgaan.
Privacyverklaring
Wanneer je onze website bezoekt en/of contact met ons zoekt, vertrouw je ons bewust of onbewust persoonsgegevens toe.
In deze privacyverklaring leggen we uit:
- Welke gegevens we verzamelen;
- Waartoe we dat doen;
- Hoe we ermee omgaan;
- Hoe je je persoonsgegevens kunt inzien, wijzigen en verwijderen.
1. Welke gegevens verzamelen we?
Wanneer je onze website bezoekt en/of contact met ons zoekt, laat je bijna altijd persoonsgegevens achter. Hieronder beschrijven we welke gegevens we over je verzamelen.
• Als je onze website bezoekt, registreert onze server je IP-adres.
• Als je onze nieuwsbrief wilt ontvangen, vragen we je om je mailadres.
• Als je ons belt of mailt voor informatie geef je ons meestal je naam, telefoonnummer en/of mailadres.
• Wanneer je je inschrijft voor een cursus ben je verplicht om je voor- en achternaam, je huisadres, je postcode en woonplaats en je mailadres af te geven voor de facturatie.
• Wanneer je deelneemt aan een cursus vragen we je om voorbeelden te geven van situaties uit je werk of uit je privésfeer.
We verzamelen geen bijzondere persoonsgegevens zoals je Burger Service Nummer.
Op onze website gebruiken we geen cookies om je gangen na te gaan en we hebben geen like-buttons die je gegevens doorspelen aan bedrijven als Facebook.
2. Waartoe verzamelen we deze persoonsgegevens?
We verzamelen je persoonsgegevens om je van dienst te kunnen zijn met onze cursussen. We hebben die gegevens nodig om je de informatie toe te sturen, om samen te onderzoeken of ons aanbod aansluit bij je leerwensen, om een overeenkomst te sluiten en om de overeenkomst uit te voeren. We verzamelen je persoonsgegevens nooit om ze door te verkopen aan anderen.
3. Hoe gaan we om met je persoonsgegevens?
We behandelen alle gegevens die we van je ontvangen vertrouwelijk. Dat wil zeggen dat we ze alleen delen met andere als dat strikt noodzakelijk is voor de uitvoering van ons werk of om te voldoen aan onze wettelijke plichten.
We delen je gegevens alleen met:
• Onze boekhouder en accountant;
• Onze webhost Lowvoice;
Met al deze partijen hebben we zogenaamde verwerkersovereenkomsten afgesloten om te garanderen dat ze jouw gegevens strikt vertrouwelijk behandelen.
We bewaren je gegevens niet langer dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Als onderneming zijn we wettelijk verplicht om onze administratie, inclusief facturen met adresgegevens, zeven jaar te bewaren. We nemen de bescherming van je gegevens serieus. Onze website draait op een goed beveiligde server die in Nederland staat. De verbinding naar onze website is beveiligd met SSL-technologie. Je herkent dit aan het slotje dat verschijnt in je browser. Onze eigen computers zijn beveiligd met een professionele firewall.
4. Persoonsgegevens inzien, wijzigen of verwijderen?
Klopt er iets niet, wil je je gegevens inkijken of laten verwijderen? Neem dan contact met ons op en we maken het voor je in orde.